czwartek, 15 sierpnia 2013

Violetta - Książki x3

Witam! Dzisiaj przedstawię wam trzy nowe książki Violetta.Pierwsza to "W moim świecie Violetta", a druga to "Rozdarte serce Violetta", Trzecia natomiast to "Za kulisami" Znaleźć je będzie można w Empiku i Smyku.

"W moim świecie Violetta"        

Autor:Disney
Wydawca:Egmont Polska Sp. z.o.o.
Premiera:11.09.2013 
ISBN:9788323761037 
Indeks:13536565
Cena:Ok. 40 zł   
Język:polski   
Przedział wiekowy:8-11 lat, 12-14 lat
Oprawa:miękka



Nazywam się Violetta Castillo i mam prawie szesnaście lat. Ze względu na pracę mojego ojca całe życie podróżowałam z jednego końca świata na drugi. Nigdy nie zostałam w jednym miejscu na tyle długo, aby zdobyć przyjaciół i wieść normalne życie. Ale teraz, kiedy wróciliśmy do Buenos Aires, wszystko się zmieni! Przeczuwam, że zdarzy się wiele ekscytujących rzeczy i kto wie, może pewnego dnia spełni się moje marzenie i zostanę słynną piosenkarką, tak jak moja mama.

"Rozdarte serce Violetta"

 Autor:Disney
Wydawca:Egmont Polska Sp. z.o.o.
Premiera:11.09.2013 
ISBN:9788323761037 
Indeks:13536565
Cena:Ok. 40 zł   
Język:polski   
Przedział wiekowy:8-11 lat, 12-14 lat
Oprawa:miękka                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                
Zaledwie kilka tygodni temu przyjechałam do Buenos Aires, a moje życie zupełnie się zmieniło. Nie dość że zdobyłam nowych przyjaciół, uczę się muzyki i odzyskałam wspomnienia o mamie, to jeszcze zapisałam się do takiej szkoły jak Studio 21, co umożliwiło mi naukę śpiewu, który jest moją wielką pasją. Jednakże moje nowe życie jest bardziej skomplikowane, niż się tego spodziewałam. Mam zamęt w głowie od tych wszystkich awantur w domu, zadań w Studiu i rozterek w sercu rozdartym między Tomasem a Leonem.

 

"Za kulisami" 


Autor:Disney
Wydawca:Egmont Polska Sp. z.o.o.  
Premiera:11.09.2013 
ISBN:9788323761037 
Indeks:13536565
Cena:Ok. 40 zł   
Język:polski   
Przedział wiekowy:8-11 lat, 12-14 lat
Oprawa:miękka


Najlepszy przewodnik po serialu Disney Channel – „Violetta”. Ciekawostki o bohaterach i grających ich aktorach, łamigłówki, quizy, czyli mnóstwo zabawy dla wszystkich wielbicieli Violetty i jej przygód.
 

Myślę, że wam się spodobają :)

Pozdrawiam VCastillo :*

1 komentarz: