niedziela, 12 października 2014

Violetta 3- "Gira Mi Canción" w Polsce- 14.10.2014

Tak to już 10 listopada, premiera 3 sezonu Violetty 3. Wszyscy fani Violetty wyczekują pojawienie się nowej płyty "Gira Mi Canción" (tłum. Trasa moją piosenką) w Polsce. Fani! Oficjalnie można ogłosić, gdyż już 21 Października w Polskich sklepach pojawią się o to te płyty!

Dopiero dzisiaj Empik udostępnił nam nowy produkt na stronie jakim jest ta płyta. Teraz trochę informacji :) Zapraszam do czytania.

Opis:

Kolejny- nowy album serialowej Violetty "Gira Mi Canción" to zupełnie nowe, doskonałe piosenki, które fani Violetty i serialu będą mogli poznać od 14.11- wtedy to nowy - 3 sezon serialu Violetta pojawi się na antenie Disney Chanel. A już dziś przedpremierowo możecie poznać super piosenki z 3 serii. Violetta i jej przyjaciele ze\ słynnego Studia 21 jak zwykle nas nie zawiodą. Płyta zawiera absolutnie genialne przebojowe utwory w wykonaniu Violetty i jej przyjaciół. 

Wspaniała muzyczna uczta dla wszystkich fanów Violetty i serialu. Jeśli kochasz Violettę - musisz mieć tę płytę! 

Co do opisu płyty znalazłam kilka błędów lub literówek.

1. 3 sezon Violetty oficjalnie rozpocznie się 10.11 a nie 14.11 !
2. Disney Channel a nie "Disney Chanel" - rozumiem, że może tutaj być literówka.
3. Studio 21 zmieniło nazwę w 2 sezonie Violetty na Studio On Beat.

Informacje:

Dystrybutor: Universal Music Polska 
Data premiery: 21-10-2014 r
Nośnik: CD
Ilość nośników: 1
Data nagrania: 2014
Cena przed premierą: 38,99 zł
Cena po premierze: 42,99 zł
Lista utworów:

1. En Gira
2. Amor En El Aire
3. Supercreativa
3. Encender Nuestra Luz
4. Ser Quien Soy
5. Quiero
6. Rescata Mi Corazón 
7. Aprendi A Decir Adiós  
8. Descubri
9. Underneth It All
10. A Mi Lado
11. Friends 'Till The And

Ale chwileczkę! Czy czegoś wam tu nie brakuje tak jak mi? A gdzie zapodział się utwór "Queen Of The Dance Floor"! Ten utwór jest bardzo podobny do "Come Back Again". Tak? Czy Disney posunął się do tak dużego kroku jak "KOPIOWANIA" ? Wydaje mi się, że oby nie, ale w sumie, dlaczego by raz nie? To dziwna sprawa.

Osobiście kupuję. A wy? Cieszycie się, że będzie kolejna płyta?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz