czwartek, 26 grudnia 2013

... jest: a), b), c), d), 1, 2, 3, *

Wiem, że trochę po tytule nie domyśliliście się o co chodzi w tym poście. Więc już wam tłumaczę.Wstawię kilka zdjęć, potem na nie ja odpowiem, a potem wy w komentarzach zaczynamy ;)












Moje odpowiedzi:

Lara jest brzydka.
Fran jest pięknością.
Ludmi jest pięknością.
Violetta jest pięknością.
Marco jest ładny.
Leonetta jest najlepsza.
Cami jest brzydka.
Naty jest pięknością.
Diego jest ciachem.
Maxi jest ciachem.
Viola jest przepiękna.

CZEKAM NA WAS :)

5 komentarzy:

  1. Dla mnie to wszyscy są boscy :DD
    Super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Supcio blog !!! I moje odpowiedzi:

    Lara jest Śliczna
    Fran jest śliczna
    Ludmi jest pięknością
    Marco jest Ciachem
    Violetta jest pięknością
    Leonetta jest najlepsza
    Cami jets brzydka
    Naty jest pięknością
    Diego jest ciachem
    Maxi jest ładny
    Viola jest przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog poleciłam koleżanką żeby weszły jeszcze raz super

    OdpowiedzUsuń