środa, 14 maja 2014

Hejka !

Jestem nową redaktorką, tego bloga. Ale też, nie jedyną c: !
Mam nadzieję, że się polubimy. Mam dla was 3 tła do pobrania :D
Mam nadzieję, że się wam bardzo spodobają, i błagam was, komentujcie !!!!!!!!!!
c: następny post, to będzie recenzja, ale to niespodzianka !!!!!!!!!!!!!!!!!!
JEJKU JAK SIĘ CIESZĘ !!!!!!!!

A teraz może coś o mnie:

Mam na imię Zuzia, mam 13 lat. Mam jednego bloga, a miałam już sześć blogów :D Jestem Directioner, V-lovers i kocham Linkin Park ^.^ mój ulubiony serial to Violetta oraz The Big Bang Theory, mam nadzieję, że troszeczkę chociaż, was moimi pasjami zarażę. Lubię prace ręczne, modeluję z modeliny (będą zdjęcia), lubię rysować oraz bardzo lubię czytać książki. Niektórych będą recenzje :P
Mam nadzieję, że się zaprzyjaźnimy :P i będziemy się dobrze bawić.


Oto tła:
 Tu macie tło z Mercedes Lambre
 Tutaj tło z Jackie (nie pamiętam, jak się nazywa xD)
 Znów tło z Mercedes Lambre 
A tu macie tło z Martiną Stoessel


Papatki <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz