piątek, 2 maja 2014

Simplemente Tini- po prostu Tini- Okładka i premiera

Jak wiecie już każdy mówi o premierze książki "Simplemente Tini" "Po prostu Tini" napisaną przez tatę Martiny, Alejandro Stoessel.  A więc czas na garstkę informacji! W książce "Simplemente Tini" wydaną przez wydawnictwo Planeta będą takie informacje i zdjęcia jak:
}wspomnienia
}wpadki, śmieszne historie
}zdjęcia z castingu do "Violetty"
}fakty z życia
}ciekawostki z dzieciństwa
}prywatne zdjęcia (nieopublikowane)

Okładka prezentuje się tak:

"Simplemente Tini Mi libro" Po prostu Tini, moja książka".

Tył:


Tłum.:
Tutaj znajdziesz wszystko o mnie:
czemu chciałam napisać dla was,
ponieważ mamy szczególny związek.
Jest on najlepszą próbą otworzenia mojego serca
i pokazania nieco więcej.
Wielu pamięta mnie tylko z grania Violetty i zawsze będzie to dla mnie zaszczyt,
ale jestem Martina
i chciałabym, abyście poznali mnie taką jaka jestem.
Po prostu Tini


Tak na prawdę, gdy to czytałam, zakręciła mi się łezka w oku. :'(
Premiera 2 maja podczas trwania Juntada Tinista.

Podoba wam się okłada? Poleciała wam łezka? I jak myślicie, że Martina chce by wreszcie na ulicy mówiono na nią Martina? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz