poniedziałek, 30 września 2013

Informacje o Martinie Stoessel ▒

Siemcia !

 Ostatnio przeglądałam sobie różne blogi. Jest dużo pytań między innymi o : numer telefonu, datę urodzenia itd. Ja mam zamiar z moich źródeł odpowiedzieć na te pytania. Lecz nie wiem czy są prawdziwe. Ale może, gdy wam podam będziecie ucieszeni i coś z tego wyniknie np. adres e-mail napiszecie i może odpisze :) PAMIĘTAJCIE NIE MAM PEWNOŚCI !!

1. Posiadam numer telefonu, ale go nie mogę podać.

2. Data urodzenia : 21 Marca 1997r. 

3. Waga: 44 kg - 45 kg

4. Wzrost : 165 cm 

5. E - mail : Również posiadam , ale, gdy bym podała naruszyłabym jej prywatność.

6. Zwierzątko : Pies

7. Chłopak : Nie ma

8 . Ekipa : Przyjaźni się z ekipą



 

     Pozdrawiam VCastillo :*

2 komentarze:

  1. to nie fair ty możesz znać a my nie możemy jesteś okrpna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuje się tym, jak o mnie myślisz. E-mail jest udostępniony na jej oficjalnej stronie, dlatego tego typu komentarze mnie nie przejmują... (okrpna?)

      Usuń