sobota, 14 września 2013

Violetta - Kalendarz szkolny

Witaaaaaam!

 Dzisiaj pokażę wam Kalendarz Szkolny Violetta ! Można go kupić w kioskach, empiku i księgarniach.

Ja już go mam i kupiłam go w kiosku  zrobiłam dla was parę zdjęć jego :) 

                   Oto on :

 Cena : 9,99 zł

Wydawnictwo : Egmont Polska 

A tutaj mam parę zdjęć robione aparatem, ale nie lustrzanką :D

   Ten magazyn posiada kalendarz od Września 2013 r. do Czerwca 2014 r.

Jest pełen kolorowych zagadek, quizów i przygotowań do halloween oraz andrzejek .


Są tam naklejki np : serduszko , chmurka , dymek ze znakiem zapytania , parasolka i motylek. 

Serduszko - KOCHAM !

Chmurka  - BEZNADZIEJA !

Dymek   - MOŻE BYĆ !

Parasolka  - DO POPRAWKI !

Motylek  - TO JEST SUPER !

Dziennik posiada kółeczka do wklejania tych naklejek ^.^

    

Plan lekcji :)

   




I tył --->







Pozdrawiam VCastillo :*

1 komentarz: