niedziela, 15 września 2013

Violetta "En Vivo " PL !!

Dzieńdoberek !

Mam dla was zaskakującą wiadomość . Tak jak po tytule widać będzie Violetta En Vivo w Polsce !

Mam taką nadzieję przynajmniej :)

Wyczytałam to na różnych forach (na forach są często plotki , to może być zawsze jedną z nich) 

Podobno ekipa Violetty ma być w Warszawie oraz Łodzi . Martina Stoessel przyjeżdża na Dolnośląsk do swojej kuzynki, by ją odwiedzić  (to również może być plotka ).  A co do En Vivo,  mój wyczytany termin ze stron internetowych to 15.09.2013 r. w Warszawie , a w Łodzi nie znam terminu szukałam na różnych stronach internetowych biletów lecz ich nie posiadają. Wpisałam na jednej stronie "Koncert Martina Stoessel" przeszłam do strony , że taki koncert chyba będzie ale nie mam terminu , godziny ani biletów i ich cen . Zdaje mi się , że z tego En Vivo nici , natomiast na innej stronie miejsce przy scenie to ok od 100 - 200 zł.  To w tej chwili nie mam pojęcia czy będzie czy nie . Trzymam kciuki :) ALE jednak i my możemy coś zrobić . Musimy podpisać petycję, zapraszajcie znajomych  o podpisywanie Violetta En Vivo --->

http://www.petycjeonline.com/koncert_violetty_w_polsce     Gdy już podpiszecie , zostawcie u mnie komentarz " <3"   Serducho ^.^

A to zdjęcia En Vivo Violetta : 


 

En Vivo !!

                        Pozdrawiam VCasillo :*

I MAM NADZIEJĘ, ŻE NAM SIĘ UDA , SPRÓBUJMY !    ^.^

                                    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz