niedziela, 20 października 2013

Disney o Martinie Stoessel

Witam!

Ostatnio Disney powiedział parę słów o Martinie ( Tini ) Stoessel.

 

Martina Stoessel zaczęła karierę w młodym wieku - 14 lat, dzięki Disney Channel.A jak zaczynała?



Tini urodziła się 21 marca 1997 roku w Buenos Aires. Martina interesowała się sztuką od najmłodszych lat. Uczęszczała na zajęcia taneczne oraz lekcje śpiewu. Następnie miała egzamin, który dał jej szansę wystąpienie w debiutanckim sezonie muzycznej rozrywki 2012.

Okazja nadarzyła się dzięki jej ojcu, który jest producentem i reprezentował  Disney Channel. Podczas egzaminu Tini ktoś spytał: Kim jest dziewczyna, która śpiewa? Alejandro Stoessel początkowo nie przyznawał się, że to jego córka, gdyż chciał ją chronić. W końcu jednak powiedział prawdę. Producent, który zadał pytanie powiedział, że Disney szuka głównej aktorki do serialu Violetta. Podjęcie decyzji Martiny wiązało się z wieloma dyskusjami z rodzicami.

Nidy nie myślałam, że zdam egzamin. Było to moje pierwsze doświadczenie - pierwszy raz. Miesiące mijały i nic się nie działo, aż pewnego dnia, gdy przebywałam z moim nauczycielem śpiewu tata powiedział mi, że będę grała Violettę - wspomina Martina.

 

Zdjęcia wybierałam sama, jeśli chodzi o to pierwsze znalazłam je na Facebook'u.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz