czwartek, 31 października 2013

Konferencja prasowa São Paulo

  Witam!

25 października obsada Violetty dotarła do São Paulo, gdzie w najbliższym czasie odbędą się koncerty Violetta en Vivo. Po tym jak obsada serialu już się tam pojawiła odbyła się konferencja prasowa.

 

Krótki post już o tym pisałam, więc w tym pragnę przyjrzeć się postaci Tini. Zacznę od fotek zza kulisów, gdzie widzimy jak jest robiony makijaż naszej idolce.

Na powyższym zdjęciu zwróćcie uwagę na tatuaż Tini, kolejny dowód na to, że jest on prawdziwy.

Tego wieczoru Martina "paradowała" w ćwiekowanej czapce z daszkiem, czarnej bluzce, długiej, szarej spódnicy oraz czarnych platformach. To dość odważne połączenie, które spotykało się za równo z pozytywną oceną jak i negatywną. A co wy myślicie?

Podczas oficjalnej części konferencji (ok. 15 min) Tini siedziała między Jorge Blanco a Diego Dominiquez.

Na twarzy aktorki pojawiało się małe zdenerwowanie, jednak częściej mogliśmy zobaczyć ją radosną.

Martina jesteś najmłodsza z całej ekipy. Jak się z tym czujesz? Wyśmiewają cię albo dokuczają? 

- Nie! Prawda jest taka, że na początku miałam 14 i byłam najmłodsza Ale mi to nie przeszkadzało.  Super się bawię, wszyscy świetnie się dogadujemy. To niesamowite pracować z taką grupą!

 Martina jesteś gwiazdą Disney Channel tak samo jak Selena Gomez, Miley Cyrus czy Demi Lovato. która jest twoją idolką? 

- Każda z nas żyje własnym życiem. Każda robi to co kocha. Każda ma własne poglądy i ja również. Staram się myśleć o swojej przyszłości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz