poniedziałek, 14 października 2013

Wywiad Martiny - Bambini.eu ```

Witam!

Ostatnio Bambini.eu przeprowadziło z Tini wywiad o modzie i stylu. Oto wywiad:



Witaj Martina! Jak opisałabyś styl w serialu Violetta?

Styl Violetty jest bardzo świeży i zabawny. Podoba mi się fakt, że każda postać z serialu ma inny styl.


Co najbardziej lubisz z "serialowej szafy"?

Mam niesamowite kostiumy. Szafa ma wiele osobowości i każdy strój odzwierciedla cechy charakteru danej postaci. Styl Violetty jest super!


Jak zmienił się styl Violetty?

Styl Violetty cały czas się rozwija, a jego droga w serialu jest bardzo zabawna.


Ewoluował?

Cóż, zmiana stylu często odzwierciedla to, co dzieje się w jego obrębie. Podczas drugiego Sezonu styl Violetty jest całkiem inny, niż ten z pierwszego.



Jesteś fanką mody?

Jestem wielką fanką mody. Lubie nosić różne ubrania i zmieniać swój styl, gdy chcę być inna. Moda to świetna zabawa!


Jak opisałabyś swój styl? Różni się on od stylu Violetty?

Jeżeli chodzi o modę i styl to moja opinia jest osobista, ale różni się od Violetty. Wolę rockowy wygląd. Lubię używać kolorów i akcesorii z frędzelkami. Styl Violetty jest romantyczny i słodki, wnosi wiele naturalnych kolorów. Mój styl jest zdecydowany i uderzający.

Kto jest twoją ikoną stylu?

Wiesz co, nie sądzę, żebym miała ikonę stylu. Wolę mieć indywidualny styl i staram się stworzyć niepowtarzalny wygląd dla siebie, więc nie czerpię z nikogo inspiracji.

                    Pozdrawiam VCastillo :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz