sobota, 19 października 2013

Język Hiszpański - 1

Witam!

Co jakiś czas będę wam robić takie jakby "lekcje" z Języka Hiszpańskiego. Może będzie tego dużo. Fajnie by było jak byście komentowali :)

Zaczynajmy !

Dzisiaj nauczymy się poznawać czyli formy powitania itd.

 

    Powitania i żegnania              

¡Hola! - Cześć

Buenos Dias - Dzień dobry

Despedida - Dowidzenia

Buenas noches - Dobranoc

Papá - Pa

    Opiszmy siebie i poznaj kogoś 

Mi nombre ... - Mam na imię ...

Tengo 11 años - Mam 11 lat ( wiek dałam losowy ) 

Y vivo en ... - Mieszkam w ...

Yo - Lubię 

Me gusta ... - Lubię ... ( w tedy wstawiamy np. jakąś rzecz, osobę itd. ale nie chciałam wam pisać bo to będzie na następnych lekcjach )
Mi número de teléfono es ... - Mój numer telefonu to ...

 

Su nombre ? - Jak masz na imię ?

¿Cuántos años tienes? - Ile masz lat ?

¿Dónde vives? - Gdzie mieszkasz ?

¿Qué te gusta? - Co lubisz ?

¿Cuál es tu número de teléfono? - Jaki masz numer telefonu ?

Myślę, że się nauczycie. Wiem, że macie szkołę tak jak ja i tam jest już nauka ale poznawanie nowych języków to może być niezwykła przygoda ! A teraz przerobie zdjęcie z Violetty i napisze na nim "Język Hiszpański i nie tylko !"

 

 Będę dodawać ten obrazek zawsze przed wpisem. ( Sama to wymyśliłam jeżeli być może od kogoś skopiowałam to bardzo przepraszam ).

Następne lekcje już przed wami !!

                 Pozdrawiam VCastillo :*

1 komentarz: