środa, 6 listopada 2013

Czy nasza Martina obraziła Justina Bibera ?

Witam!

Zobaczcie szokujące wideo…
Piękna Martina Stoessel nie zachowała się wczoraj zbyt miło. Otóż dziewczyna sparodiowała Justina Biebera, co doprowadziło fanów chłopaka do histerii. Martina została zwyzywana przez Beliebers! Zrobiła się się duża afera! Martina nie powinna się tak zachowywać!
Jak wszyscy wiem Martina Stoessel jest fanką Justina Bibera. Jej antyfani użyli tego nawet do tworzenia memów, ale nie o tym dzisiejszy post. Otóż na gwiazdunie.pl pojawił się "szokujący" post o rzekomym skandalu z Justinem Biebierem. Gwiazda serialu Violetta zamieściła na youtube.com filmik, na którym udaje piosenkarza. Tini została od razu zaatakowana przez Beliebers.

Czy serialowa Violetta poniża swojego idola? Oto kilka komentarzy dodanych przez czytelników:

  • To teraz dopiero będzie afera! Nie jestem Belieber, ale już wkurwia
    mnie ta s*ka rządzi się jak nwm tym swoim serialikiem!!!!

  • Wiedziałam, że tak niedługo będzie. Głupia przemądrzała idiotka!!
    Ona nic nie wie o życiu! Gardze tym serialem GARDZE!!!
    MYŚLI, ŻE JAK JUSA POWYZYWA TO BĘDZIE NIE WIADOMO KIM!
    TA DEBILKA NAWET GWIAZDĄ NIE JEST!
    TO GWIAZDECZKA DLA DZIECI!!

  •  I z czego robicie aferę .
    Ona zrobiła ten filmik dla żartów!
    Nawet nie wyśmiała biebera ,poprostu tanczyła do jego piosenki..
    Zjeby .

  •  Nie cierpie tej zdziry ale na tym wideo nie było nic co by go mogło obrazić. LAska chciała zatańczyc tak jak on w tym teledysku i tylko zrobiła pare kroków. Ja pierdole ale parodia że ja pierdole.
    Gwiazdunie to parodia portalu plotkarskiego.

Ja również postanowiłam wyrazić swoje zdanie na ten temat, lecz tutaj:

Według mnie Tini po prostu wygłupiała się lub udawała swojego idola, gdyż fani często to robią. Nie widzę na tym filmiku, czegoś, co mogłoby zaszkodzić aktorowi. 

A co sądzicie wy?


Oto filmik, który załączono jako dowód. Pojawił się on wczoraj i pochodzi zza kulis ostatniego En Vivo.

                                  ~ Vilu ~ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz