czwartek, 28 listopada 2013

Przeprosiny :) WYBACZ ;(

To trochę nietypowy post. Ale o tym, że chcę przeprosić ViluTV. Bo każdy popełnia nawet wielkie błędy. A ja dzisiaj taki popełniłam. Pamiętacie post pt. Sofia Caputo : Czy już ją znamy? Chodzi mi o to, że wzięłam pomysł na tego posta od właśnie Vilutv. Nie było co się denerwować. Trzeba było tylko na spokojnie. Nie chcę zrobić Ci jakich kolwiek przykrości. Ale też zdarza się sytuacja, że ona weźmie ode mnie pomysł, ale mi to nie przeszkadza. Właśnie za wynagrodzenie chcę byś wzięła ode mnie 10 pomysłów na posty. Myślę, że mi wybaczysz. Chcesz zostać moją BFF? Obiecuję, że nigdy prze nigdy nie wezmę pomysłu bez Twojej wiedzy. Ok?
PS: I by wszyscy zapomnieli o całej tej sprawie. O komentarzach, o poście, o przykrościach :) Wybacys? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz