poniedziałek, 4 listopada 2013

Dla Tinistas

Witam!

 Tinistas !

Wiem jak to jest na początku. Wogule o niczym nie ma się pojęcia. Też tak miałam. Też zaczynałam od zera. Pierwsze kroki są zawsze najtrudniejsze. I bardzo zdziwiło mnie to, że poprosiłaś mnie. Inne dziewczyny mają lepsze blogi. Ale dlaczego ja ? ;) ( odpowiedz )Ale moją ostateczną odpowiedzią jest : TAK, JAK NAJBARDZIEJ. Ale musimy mieć jakiś kontakt najlepiej gmail.com. Oczywiście nasz blog to tematyka : Violetta Polonia.
Myślę, że wyjdzie z tego coś dobrego ^.^

         Pozdrawiam VCastillo :*

4 komentarze:

  1. Dziękuję za pozytywną odpowiedź :) Bardzo się cieszę. Miło mi również, że mój komentarz potraktowałaś tak poważnie i zrobiłaś do niego post :D Wszystko zaczęło się od tego, że na facebooku oglądałam posty jakie wstawiają inne osoby i ty napisałaś o współpracy z Disney. Postanowiłam wejść na twojego bloga i bardzo spodobał mi się. Sensowne i oryginalne posty, a poza tym świetny tło ( czy jak to się tam nazywa). Jeśli nie masz nic przeciwko zaproszę Cię na fb, będzie mi wtedy najłatwiej się z Tobą kontaktować. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo przeprasza, ale przez przypadek odrzuciłam zaproszenie do grona znajomych. Tak mi się teraz zdaje, że to byłaś ty ! :) Czy mogłabyś mi podać imię i nazwisko ?

      Usuń
    2. Właśnie tak patrzyłam, że nie potwierdziłaś mojego zaproszenia. Jestem na fb Aleksandra. Zaraz jeszcze raz Ci wyślę :)

      Usuń