poniedziałek, 25 listopada 2013

Nowa sesja Martiny Tini Stoessel + Cośik

Hey !

Ostatnio wygrzebałam nowiutką sesję Martiny Stoessel. Na prawdę wyszła przepięknie !

Śliczny motyw, piękne zdjęcia, ładne przebrania oraz znakomite pozy. Chciałabym być czasem Tini ... A i jeszcze coś ! Na pewnym blogu pojawiła się informacja o nowym konkursie od The Walt Disney Company. Coś w mojej głowie podpowiada mi, że to konkurs plastyczny, ponieważ opisała nam, żeby przygotować kartkę, ołówek oraz farby. Więc do dzieła! Ale to już nie długo. Spróbuję znaleźć więcej informacji na ten temat, ale to w osobnym poście. A teraz przechodzimy do sesji. Nadałam jej nazwę "Różne wcielenia Tini".

Sesja : 

A i chyba po koszulkach widać, że Martina kocha Paryż. Mam coś po niej.;D

I jakby co to zmieniam nazwę z " ~ Vilu ~ " na " *Lodovica*" :)

                                * Lodovica *

2 komentarze:

  1. Ludzie przychodzą tylko żeby sb zdjęcia skopiować a tacy ludzie jak ty są głupi i nie normalni bo nie dają skopiować !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jak ty, jak coś znalazłam to sama. Jak chcesz takie zdjęcia to sobie znajdź, bo to mój cenny czas, a ktoś przychodzi np. ty i zajmuje to 2 sekundy -.- Dlatego właśnie jest ta blokada. Dla złodzieji.

      Usuń